eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo(nie)legalnośc oprogramowania w umowie o dzieło - skutki dla zlecającego › Re: (nie)legalnośc oprogramowania w umowie o dzieło - skutki dla zlecającego
  • Data: 2009-11-24 21:24:15
    Temat: Re: (nie)legalnośc oprogramowania w umowie o dzieło - skutki dla zlecającego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MiGAC wrote:
    > Witam,
    >
    > chciałbym zlecić parę prac grafikowi na umowę o dzieło. W umowie będzie zapis,
    > że wykonawca będzie pracował na własnym, legalnym oprogramowaniu, lecz niestety
    > zweryfikować tego nie mogę (praca zdalna). Co jeśli tenże niestety pracuje na
    > piratach? Czy mogę ponieść za to jakieś negatywne skutki prawne? Mieliście
    > podobne sytuacje?

    A jak zamawiasz malowanie scian, to cie interesuje skad malarz ukradl
    pedzel i farbe? To nie twoj problem skad ma narzedzia.
    Wazne, zeby oswiadczl, ze praca jest jego wlasna autorska i ze ponosi
    wszelkie koszty jesli tak nie jest,
    zeby cie potem ktos po sadach nei ciagal jak grafik cos od kogos skopiuje.