  • Data: 2024-08-06 13:25:30
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 05 Aug 2024 23:17:19 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Tu pojawia sie ciekawe pytanie, kiedy kolejny mandat może zostac uznany, za
    > wystawiony za to samo przewinienie :)

    Owszem, ale spoko - ruch duży, fotki robią - szybko da się ustalic, że
    to inne auto, czy w innym miejscu.
    Choc ponoć jacys cwaniacy wstawiali wezwanie za wycieraczkę ... no co
    - stoi juz parę dni :-)

    Co nam otwiera kolejnuy problem - co jeśli oznakowanie się zmieni?
    Dzis wolno parkować, pojutrze zakaz, bo film kręcą, za miesiąć parking
    płatny ... jak często kierowca czy posiadacz ma obowiązek sprawdzać
    warunki?

    Gdzie było to słynne auto na remontowanej ulicy - w Łodzi?
    I jak się w koncu skończyło?

    J.