  • Data: 2024-08-05 14:54:55
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2024 o 10:39, io pisze:
    > No i też dlatego ktoś zrobił zdjęcie dedykowaną apką.

    Nie znam tej "dedykowanej apki" i nei chce mi się jej badać. Sądzę, że
    zrobił fotkę jednak telefonem. Sądzę również, ze da się to obejść - były
    takie gierki, co to się latało i "pokemony" zbierało, a można było
    obejść lokalizacje i pozbierać niedostępne w Europie bez ruszania się z
    miejsca. Tak, czy siak w ustawie apki nie ma, a świadek jako dowód jest.
    --
    (~) Robert Tomasik