  • Data: 2024-08-02 06:26:12
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale musisz obsłużyć zgłoszenie. A że wysyłający zielonego pojęcia nie
    > mają o tym, co faktycznie ważne, to zgłoszeń jest najwięcej, gdzie
    > najwięcej przypadkowych ludzi.

    No wiem.
    I im mniej takich co będą zgłaszać nieistotne pierdy pokroju typa w tym
    wątku tym lepiej, będzie można się skupić na istotnych.

    > Tylko robiący zgłoszenie musiałby to ogarniać.

    I nie być kapusiem robiącym z igły widły.

    > To są chyba różne ekipy akurat.

    Chodziło raczej o decydentów, którzy dzielą kasę tak, że na dziury nie
    ma, a na powyższe jest.

    > Te znaki mają na celu ukrywanie faktu,
    > jaki faktycznie ma cel strefa parkowania.

    Ja tak ogólnie powyżej pisałem, w oderwaniu od przypadku parkowania.

    > Błądzisz. :-) U nas przykładowo stawiają takie "50"-tki w przypadkowych
    > miejscach, bo w przepisie stoi, że tylko do 50 km/h można robić
    > przejście dla pieszych. Ani tam pieszych nie ma często, ani nikt nawet
    > sobie tym głowy nie zaprząta. Ale przetarg jest "zaprojektuj i zbuduj",
    > a wygrywa najtańszy. Najtaniej ograniczenie prędkości postawić.

    I dokładnie o to mi chodzi.
    Patologia.