  • Data: 2007-12-18 08:33:16
    Temat: Re: neka mnie administrator bydynku
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Własnie, są tacy, których bank kasuje za przelew np. 1zł i wtedy klientowi
    oplaca się płacić jednym przelewem. Jesli masz w ramach konta przelewy
    bezpłatne (w pakiecie) moim zdaniem nie warto się droczyć, tylko puszczaj
    osobnym przelewem.
    W spółdzielni, którą znam z przyczyn technicznych (gromadzenie gotówki,
    organizowanie konwojów) zlikwidowali kasę czynną w poniedziałki do 19:00, a
    w pozostałe dni do 15:30. Zawsze był tłum spółdzielców, którzy wpłacali
    gotówką do kasy spółdzielni, bo pewniej i oszczędniej, więc aby dać ludziom
    mozliwość "bezpłatnego" opłacania czynszu zawarli umowę z agencjami PKO BP.
    Oczywiście bezpłatność jest pozorna, bo została zwiększona "opłata
    eksploatacyjna" i to wszystkim, a nie tylko tym płacącym gotówką.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net 2007-12-18 09:25:47