    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nazwisko w nazwie firmy, tak czy nie?
    Date: Wed, 13 Nov 2002 22:34:38 +0100

    > Pytanie: czy w zgłoszeniu/rejestracji DG w UM/UG *masz*
    > legalnie nadaną nazwę skróconą ? (ja nie widzę przeciwwskazań
    > żeby mieć nazwę pełną "UWZ Jak Kowalski" i nazwę skróconą
    > "UWZ")

    Temat był faktycznie wielokrotnie wałkowany, więc wspomnę tylko że u mnie
    we wpisie UM jest tak - Nazwa: XXX (tzn. bez nazwiska), a później
    osobna pozycja - Oznaczenie przedsiębiorcy: Imię Nazwisko.
    Gdyby mnie ktoś pytał czy to XXX jest nazwą skróconą to odpowiedziałbym
    twierdząco, chociaż tak do końca to pewny nie jestem bo jednak nigdzie
    wyraźnie nie jest to napisane.

    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (dysponujący DG OF z nazwą skróconą)

    Wzajemnie, Pix
    (dysponujący nie bardzo wiadomo czym ;-)