    From: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nazwisko dziecka - matki czy ojca? (OT)
    Date: Sat, 23 Aug 2003 12:24:10 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@chello062179018066.chello.pl

    Dnia 2003-08-23 01:44, === igoR === napisał(a):

    >ZUS i podatki to dwie odrębne kieszenie.
    >Muszę Cię zmartwić: wypełniam obie.
    >Moja Pani też.
    >Prócz tego odprowadzam jeszcze VAT, płacę akcyzę, napiwki, popiwki i
    >inne pierdoły.
    >I jasna cholera mnie bierze, jak sobie uświadomię, że płacę za (być
    >może) edukacje, opiekę zdrowotną, więzienie (być może...;-), biblioteki,
    >wojsko, telewizję, policję, ochronę środowiska, rolnictwo, sądy, itp., a
    >Ty z tego wszystkiego korzystasz...

    Nie zrozumiałeś - ja płacę takie same podatki na Ciebie. Tyle, że ja
    jeszcze będę płacić na Twoje dziecko, a Ty na moje nie, bo matka mojego
    dziecka nie będzie "samotną" matką...

    >Nie jestem prawnikiem, ale moim zdaniem jest różnica między "alimentami"
    >a "zasiłkiem wychowawczym", prawda?

    Na pewno jest, chodziło mi o pieniądze. Co za różnica jak się nazywają?

    >Nie mamy ślubu, więc w chyba w świetle prawa to "matka samotnie
    >wychowująca dzieci". Nie wyrzekam się dziecka, jest moje, ale mam
    >zamieru brać ślubu tylko po to, aby być ok.

    Znów nie rozumiesz. To, czy masz ślub czy nie, mnie nie interesuje, to
    Twoja sprawa. Przeszkadza mi, że zamierzasz wziąć pieniądze mówiąc, że
    Twoja konkubina jest samotną matką, mimo że nie jest samotna.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"