    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauka jazdy
    Date: Sat, 4 Jul 2009 21:52:26 +0200

    > I po co mi te triki? Na mieście ich nie wykorzystam. Nie ma tam opcji ,,jak
    > 3 kijek się zrówna z ... blebleble''. Dobrze, że plac się sprowadziło do
    > minimum, a i tak z tym łukiem to do końca przekonany nie jestem, że ma
    > sens.

    no jak po co. Tez zgadzam sie, ze plac powinien byc minimalny ale tez sa triki nie
    uczone na szkoleniu i nie sprawdzane na
    egzaminie. A jak pozniej sie nauczyc jak nie masz nauczyciela ?

    A po co Ci one? Po to abys umial poprawnie wyprzedzac, wlaczac sie do ruchu i pare
    innych.

    Na kursie to ucza: I bieg ruszasz, II bieg jedziesz do 20km/h, III bieg do 30km/h, IV
    bieg toczysz sie po miescie z predkoscia
    40km/h. I jak przy takiej konfiguracji nauczyc sie wyprzedzac ?

    Icek