  • Data: 2006-01-23 16:04:09
    Temat: Re: nauczyciel - czy osoba publiczna ?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1csdz3ksd4hnz$.t363tp6qznvd.dlg@40tude.net>, Roman wrote:
    > Dnia Mon, 23 Jan 2006 13:56:30 +0100, Jotte napisał(a) w wiadomości:

    > Art. 115 § 19 kk.

    Ale który punkt? Bo mi coś dzwoni, ale ostrzegam, że tylko dzwoni, że
    jakiś czas temu rozstrząsanow mediach sprawę łapówek dla nauczycieli
    lub dla lekarzy (ma się tę pamięć:)) i wychodziło, że nie bardzo jest
    na jakiej podstawie ukarać, bo to nie są osoby publiczne. No czy jakoś
    tak:) Jedyne, czego jestem pewna to to, że chodziło o łapówki
    (korupcję?) i że nie da się karać, bo nie ma paragrafu.

    Renata