  • Data: 2006-01-24 11:49:13
    Temat: Re: nauczyciel - czy osoba publiczna ?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dr3tes$34c$1@inews.gazeta.pl>, Roman Rumpel wrote:
    > Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> dosć niespodziewanie
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > IMHO duzo wżniejsze jest to ztrudnienie w jednostce dysponującej funduszami
    > publicznymi. Pamiętać nalezy, ze szkoły prywatne i spoleczne też dysponują
    > takimi funduszami, bo są czesciowo dotowane z budżetu
    >
    > KN i działalności publicznej nie trzeba tu wyciągać

    To zapytam z ciekawości, czy są gdzieś definicje tych wszystkich
    terminów, tj. jednostka organizacyjna, czynności usługowe, działalność
    publiczna? Bo jak tak patrzę na ten paragraf, to niewiele rozumiem
    (prawnikiem nie jestem). W słowniku się tego nie znajdzie. Czy
    znajdzie się w jakiejś ustawie, czy w podręcznikach prawa?

    Renata