  • Data: 2007-03-29 07:53:21
    Temat: Re: naruszenie prawa własności? równości?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz dość niespodziewanie napisał(a):

    > Firma B nie ma z czego oddać.

    To akurat nie ma w tej sprawie nic do rzeczy, co do meritii, jest jedynie
    problemem firmy A, bo ma ona marne szanse na wyegzekwowanie tych pieniędzy
    od B.

    > Te pieniądze nie były firmy B.

    Dlatego mówimy o bezpodstawnym wzbogaceniu.

    > Więc nie
    > miał prawa ich zająć (chyba). Dlatego firma A domagała wyłączenia spod
    > egzekucji. US uznał, że nie ma ku temu podstaw.

    To mnie akurat nie dziwi, oni nigdy nie odpuszczają po dobroci. Można ( o
    ile jeszcze jest czas) skarżyć decyzję urzędu do Izby. Wyjęcie spod
    egzekucji jest normalna procedurą w egzekucji administracyjnej i być może
    ( nie znam wszystkich szczegółów) powinna zostać w sprawie zastosowana. Z
    drugiej strony Urząd ma pewne podstawy, by sobie myśleć w ten sposób -
    pieniądze nie są rzeczą, co do której łatwo wykazać prawo własności, nie
    wiadomo czemu A przelała pieniądze na konto B, teraz twierdzą, ze omyłkowo,
    a moze były podstawy. My mamy prawo kasę wziąć, a oni (A z B) niech sobie
    sprawę rozwiążą na gruncie cywilistycznym - wracamy do początku.

    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide
    www.ip.biz.pl