    From: " Matrix" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naruszenie danych osobowych - lista lokatorów
    Date: Sun, 17 Jun 2007 17:56:35 +0000 (UTC)

    Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 14:51
    > (autor Magda
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <2...@n...onet.pl>):

    > A czego się wstydzisz? Nie rozumiem ludzi ukrywających się przed mitycznym
    > naruszeniem....

    > Psycholog?

    Hahaha, dobre, popieram!!
    Rozpocząłem wątek o nieuczciwym lokatorze. Niestety z doświadczenia wiem, że
    ludzie typu: zastrzeżony numer tel. kom., nadmierna ochrona danych osobowych
    itp. mają powody aby to ukrywać.
    Żyjmy tak, aby nasze nazwiska mogły być nie tylko na klatkach schodowych ale
    też na pomnikach !!!

    pozdrawiam
    Matrix