  • Data: 2021-10-26 11:19:49
    Temat: Re: nareszcie jest [Olin za (przymusowymi?) szczepieniami na kowid]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Producenci szczepionek i leków dają jakieś gwarancje?

    Skoro nie producenci szczepionek gwarancji nie dają to dlaczego
    *zmuszać* do użycia "produktu bez gwarancji" i za krótką historią do
    przyzwoicie precyzyjnego oszacowania (także długofalowego) ryzyka?
    Żeby zmuszający/kupujący wziął na siebie ryzyko którego producent nie
    chce brać? Jak dla mnie to genialna strategia działu sprzedaży
    producenta.

    Ja się nie spodziewam straszliwych skutków ubocznych tych szczepionek,
    tyle ryzyko jest już do szacowania jako (bardzo) małe ale dalej nie
    zerowe.

    Producenci nie mają jaj sprzedawać szczepionek z reasekuracją?
    Kupujący bierze na siebie koszt ubezpieczenia a sprzedający koszt
    reasekuracji tego ubezpieczenia. Warunki wypłaty reasekuracji
    byłyby "wiele mówiące" IMHO,

    --
    A. Filip