    From: news2 <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naprawa gwarancyjna plyty glownej
    Date: Fri, 12 Jan 2007 07:44:23 +0100
    Sender: t...@1...9.0.27

    Marcin Debowski napisał(a):

    > W przypadku reklamacji z tyt. gwarancji sprawa jest MZ dyskusyjna. W
    > przypadku "niezgodności z umową" nie może.

    po 1 sprzedawca nie ma nic do gadania ;) on to pozniej odsyła do
    dystrybutora np: AB a dopiero pozniej plyta leci do servisu
    producenta.Duzo tutaj zalezy od suportu servisu bo jezeli to był Asus to
    napewno ci ją naprawią,dadzą nową lub odadzą kase.W sumie to jeszcze
    mi sie nie zdazylo zeby producent ;) nie uwzglednij gwarancji ....(a
    ostatnio odesłąłem plyte bez połowy laminatu ;) i dostałem nową)