    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: napisy niemieckie - wyrób
    Date: Fri, 25 Dec 2009 12:39:12 +0100

    Dnia 2009-12-25 12:24, Użytkownik .B:artek. napisał:

    > To nie jest powód do dumy z "naszych rzemieślników" tylko dowód
    > upodlenia. Albo inaczej - skurwienia moralnego. Dawania dupy pracą
    > własnych rąk i odrobiną umysłu, który jeszcze został. Gdyby to robili
    > Chińczycy, to jeszcze można by zrozumieć - w końcu oni z Hitlerem i
    > zagładą mieli niewiele wspólnego.

    Biznes to biznes i nie koniecznie musi być związany z moralnością.
    Natomiast Ty jesteś żałosny, mogłeś od razu wyłuszczyć wątpliwości
    moralne ale próbowałeś zabłysnąć. Teraz niestety wyglądają ona jak
    skomlenie skopanego psa.
    No chyba że potrafisz udowodnić że np. produkcja replik Niemieckich
    odznaczeń z okresu IIwś jest "skurwieniem moralnym".