  • Data: 2009-12-24 17:52:38
    Temat: Re: napisy niemieckie - wyrób
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Napletec" <N...@p...com> napisał w wiadomości
    news:hgv38p$agi$1@news.onet.pl...
    > Chciałbym wyrabiać metalowe napisy w jęz niem. np Arbeit macht ....
    > Czy ktoś ma do tego prawa autorskie czy też mogę se kopiować i sprzedawać
    > w intenecie?

    Moim zdaniem nie naruszysz tym żadnych praw. W końcu w miejscach
    turystycznych są sprzedawane masowo miniaturki odwiedzanych obiektów, Wieży
    Eifla, Latanii Morskich itd. Napis nad bramą jest wyjątkowy tylko ze
    względu na meijsce, gdzie się znajduje. Bo poza tym dentencja, jak
    sentencja. Ciekawe, kto jest jej autorem zresztą.