  • Data: 2004-11-20 22:45:26
    Temat: Re: napisane programy dla firmy pytanie ?
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy możesz udowodnić, że jesteś autorem tych programów?
    > Skoro użyłeś VBA to rozumiem, że to coś usprawniające pracę w aplikacjach
    > MS
    > Office - czy nie byłoby najłatwiejszym rozwiązaniem trwale usunąć je z
    > sytemów?

    W zasadzie wszyscy wiedza ze je napisałem podczas uruchomiania tez jest w
    pasku ze autorem jestem ja
    co do usniecia tych programow to bedzie ciezko poniewaz sa w róznych
    miastach
    wobec tych informacji sprawa jasna ze raczej nic nie wywalcze wiec szkoda
    zachodu jedyny plus ze co roku musiały przejsc aktualizacje a wiec juz nie
    bede w nich nic robil jedynie moge wyslac maila ze nie zezwalam na
    korzystanie z tych programow

    Pozdrawiam
    Robert