  • Data: 2010-11-05 12:51:55
    Temat: Re: napad z bronia/atrapa, a wysokosc wyroku
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > a przy nie uszkodzonej naladowanej broni, na jakiej podstawie robisz
    > zalozenie ze zamierzal i bral pod uwage narazenie czyjegos zycia i
    > zdrowia? ;)

    Broń naładowana i sprawna przy napadzie, to jakby, no... strzelanie z
    ogni sztucznych w fabryce amunicji. Trzeba się liczyć z tym że może
    wybuchnąć.

    Jeśli ją biorę, wiem że jest sprawna, napadam - świadomie chcę i
    wprowadzam niebezpieczny czynnik do sytuacji.

    Jeśli ją biorę, myślę że jest sprawna (a tak nie jest) - to też taki
    niebezpieczny czynnik chcę wprowadzić (tyle że mi się nie udaje, bo
    czynnik de facto nie był niebezpieczny).

    --
    Pozdro
    Massai