  • Data: 2002-08-26 19:32:56
    Temat: Re: nam pracowac zakazano ?
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pumcia" <p...@p...fm> wrote in message
    news:3D6A472F.EED14DE5@poczta.fm...
    > Witam !
    >
    > W serwisie "Pierwsza praca" jest napisane cos takiego (dotyczy sp. z
    > o.o.)
    >
    > "Brak mozliwości zawierania umów o pracę z członkami zarządu będącymi
    > jednocześnie wspólnikami bez powołania pełnomocnika lub rady nadzorczej"
    >
    > O co w tym chodzi ?

    Wspólnik spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ustanowiony członkiem
    zarządu tej spółki, nie może zawrzeć "sam ze zobą" umowy o pracę na
    stanowisku członka zarządu ani przyznać "samemu sobie" wynagrodzenia za
    pracę, ponieważ narusza to dyspozycje art. 210 KSH oraz art. 11, 22 § 1 i 23
    § 1 Kodeksu pracy.

    >Nie mogę zatrudnić się we własnej firmie

    > i musze
    > usatnowić dla siebie pełnomocnika ?

    Zależy :-)

    pozdro