    From: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "naloty" policji na akademiki
    Date: Wed, 11 Jun 2008 13:27:11 +0200

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Zastanawa mnie jak tu uniknąć tego, przecież małe firmy itp przy zabraniu
    > jakiegoś serwera to są skazane na upadek. A jak ktoś prowadzi działanośc
    > typu lokalny provider internetu, hosting, magazyn danych itp. to w zasadzie
    > niczym nie winiąc może być w centrum zainteresowania dowodowego. Wystarczy,
    > że jego klient coś tam zrobi i trzeba będzie to wyjaśnić czy udowodnić.
    > Różnie bywa.

    Była niegdyś analogiczna mega-sprawa. Ktoś coś zamieścił na swojej
    stronie, więc służby z gracją i kompetencją sobie właściwą wzięły się za
    "te internety". Zatrzymano jako dowód serwer DNS* jednego z operatorów,
    przy okazji unieruchamiając jego sieć. :))

    *) tak jakby zatrzymać centralę telefoniczną, która obsługiwała telefon
    przestępcy.
    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.