  • Data: 2008-06-11 10:18:45
    Temat: Re: "naloty" policji na akademiki
    Od: S <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Jun 2008 11:19:30 -0500, witek napisał(a):

    > Wolno.
    > Policja sama sobie decyduje ile zabrac zeby uzbierac dowody.

    No, ale czy oni nie powinni zbierac dowodow na ta osobe, ktorej sa to
    komputery, a nie na osoby postronne?

    Wiem, ze studentow mozna poniewierac, ale przykladowo gdyby to nie byli
    studenci w jednym pomieszczeniu, a dwie "powazne" firmy. Czy jakby wtedy
    obu firmom zabrali komputery, to by bylo tez wszystko ok?