  • Data: 2007-11-01 12:18:28
    Temat: Re: należy się zameldować?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.11.2007 andrzej <u...@o...eu> napisał/a:

    > Ja i część osób tutaj już się chyba pogodziła z tym, że trzeba to tłumaczyć
    > do usranej smierci, więc też setny raz napiszę.
    > Meldunek to informacja dla państwa, gdzie obywatel się znajduje, więc TRZEBA
    > się meldować tam gdzie się MIESZKA.

    A jak ktoś mieszka w trzech miejscach na raz? Znam taką osobę. Poniedziałek
    i wtorek w mieście X, gdzie wynajmuje mieszkanie, środa, czwartek i piątek
    w mieście Y, gdzie jest filia jego firmy i gdzie również wynajmuje
    mieszkanie, a piątkowy wieczór i weekend na mazurskiej wsi, gdzie ów pan
    wybudował sobie dom. To gdzie on mieszka?
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/