  • Data: 2007-11-01 13:01:34
    Temat: Re: należy się zameldować?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnfijh3a.fh0.samotnik@localhost.localdomain Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> pisze:

    > A jak ktoś mieszka w trzech miejscach na raz? Znam taką osobę.
    > Poniedziałek i wtorek w mieście X, gdzie wynajmuje mieszkanie, środa,
    > czwartek i piątek w mieście Y, gdzie jest filia jego firmy i gdzie
    > również wynajmuje mieszkanie, a piątkowy wieczór i weekend na mazurskiej
    > wsi, gdzie ów pan wybudował sobie dom. To gdzie on mieszka?
    Nieważne. Nie przymusu mieszkania gdziekolwiek.
    Te sprawy reguluje ustawa:
    http://www.mswia.gov.pl/index.php?dzial=57&id=1686
    (z tego tekstu usunięto już zapisy zakwestionowane przez TK jako niezgodne z
    konstytucją).
    Jest w niej zdefiniowane co to jest pobyt stały, czasowy, obowiązek
    meldunkowy wraz z okresami jego realizacji i całej reszcie.
    Wystarczy się nie lenić, przeczytać i dzięki temu nie zadawać takich pytań,
    bo potem różni ignoranci wypisują bzdury o "mieszkaniu", "48 godzinach"
    itp., jeszcze inni w nie wierzą i nie ma temu końca.

    --
    Jotte