    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: należność dla PKO BP - siedem miesięcy po zamknięciu konta
    Date: Wed, 5 Nov 2008 19:31:44 +0100

    On Wed, 5 Nov 2008, Przemek wrote:

    > A kto klient ?
    > To bank ma umowy z VISĄ.

    A klient nie godzi się na warunki płacenia kartą?

    > Wg mnie. To VISA miała problemy nie ja. To bank ma podpisaną umowę
    > z VISA nie ja.

    Zgodziłaś się na płacenie poprzez pośrednika.
    To mniej wiecej tak, jak ktoś zamiast wpłacać opłatę dajmy na
    to za prąd *w banku* wpłaca ją w jakimś punkcie "grosik".
    Różnica taka, że w tym przypadku wynajmowaniem "grosika" zajął
    się bank.

    Dla porządku: przy bankructwie banku Staropolskiego był taki
    numer, że jeden z banków wtopił klientów w ten sposób, że
    zawierał umowy na "wiązany" depozyt złotówkowo-dewizowy,
    informację że jedna z części depozytu jest "nie u nich"
    zawierając wyłącznie w umowie. Skutek wiadomy :>

    Miałaś większą świadomość (niż tamci) w co się pakujesz,
    korzystając z karty :D

    > A winny jak zawsze klient,

    Nie no, jakby klient liczył, to by wyliczył że za coś nie
    zapłacił. Sam też nie liczę, ale jak coś chcą to sprawdzam,
    jak wychodzi że nie zapłaciłem... to o co się awanturować?
    Cały czas oczywiście zakładam że o takim przypadku piszemy :)

    > mam bałagan w banku a klient sprząta (i za to płaci).

    Klient NIC NIE PŁACI.
    Płaci za coś, za co nie zapłacił WCZEŚNIEJ.
    To że ZAPOMNIAŁ zapłacić to inna sprawa, zdarza się ;)

    pzdr, Gotfryd