  • Data: 2008-09-25 00:31:51
    Temat: Re: nakazy sądowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    domel pisze:
    > ty a ty co? chłopak cie skrzywdził dopiero co? o porade prosze i pisałem, że
    > za kretynskie uwagi dzieki, wiec... nara

    Swojej orientacji łaskawie innym nie przypisuj.

    Poza tym zważ na to, szczylku, że to nie jest jakiś urząd ustawowo
    zobowiązany do udzielania ci pomocy prawnej, więc twoja postawa
    roszczeniowa jest bezczelna i na pewno nie zachęci do udzielenia pomocy.

    PS: i naucz się cytować po ludzku (tj. we właściwej kolejności), a nie
    jak jakaś małpa wisząca łbem w dół...