  • Data: 2008-09-24 21:38:10
    Temat: Re: nakazy sądowe
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Nie mówię o lataniu do prawnika. Mówię o udzielaniu porad zgodnych z
    > prawdą i prawem. Bo Twoją poradę o złożeniu pozwu w sądzie rejonowym
    > na formularzu urzędowym P można o kant d**y rozbić, jeśli z uwagi na
    > wartość przedmiotu sporu sprawa nie łapie się ani na postępowanie
    > uproszczone, ani do sądu rejonowego.

    Ta, już widzę jak mały przedsiębiorca którego nie stać na poradę
    prawną ma roszczenia idące w grube dziesiątki tysięcy...
    Na 99% wskazana przeze mnie droga jest prawidłowa, a jeśli jakimś
    cudem nie jest to co? Jeśli sprawa kwalifikuje się do trybu
    zwykłego to w takim będzie rozpoznana. Jeśli kwalifikuje się
    do SO to tam zostanie przekazana przez SR. Jeśli w danej sprawie
    nie jest wymagane sporządzenie pozwu na formularzu to nie znaczy
    że jest to zabronione i że taki pozew nie zostanie przyjęty.
    Wydziwiasz i tyle.