eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonakaz zapłaty- nie otrzymanya egzekucja komornicza- help- długie › Re: nakaz zapłaty- nie otrzymanya egzekucja komornicza- help- długie
    From: Paweł Baranowski <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nakaz zapłaty- nie otrzymanya egzekucja komornicza- help- długie
    Date: Sun, 21 Dec 2003 20:50:20 GMT

    > Nakaz zapłaty wydany na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnyego ma taką
    > właściwość, że w odróznieniu od zwykłych tytułów egzekucynych nie można się
    > bronić zarzutami . A dowiedzieć o tym można się dopiero przy nadawaniu
    > klauzli wykonalności. Jedynie powództwo przeciwegzekucyjne może wstrzymać
    > jego wykoananie.

    Nakaz zapłaty wydany na podstawie bte (w przeciwieństwie do kogoś kto
    już na ten post odpowiadał, może istnieć - sam taki widziałem), ma tę
    właściwość, że podobnie jak wszystkie inne nakazy zapłaty jest doręczany
    pozwanemu i może się on od niego bronić odpowiednio sprzeciwem lub
    zarzutami. Ma natomiast inne właściwości, ale to już OT.
    Zanim odpowiecie na czyjś post, zajrzyjcie przynajmniej do odpowiedniego
    kodeksu, który reguluje daną kwestię, a nie wprowadzajcie ludzi w błąd.
    Zbyt często możecie wyrządzić komuś dużą krzywdę.

    Pozdr. - PB