eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonakaz zapłaty- nie otrzymanya egzekucja komornicza- help- długie › Re: nakaz zapłaty- nie otrzymanya egzekucja komornicza- help- długie
    From: "MatChrome" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nakaz zapłaty- nie otrzymanya egzekucja komornicza- help- długie
    Date: Sat, 20 Dec 2003 19:56:24 +0100

    Nakaz zapłaty wydany na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnyego ma taką
    właściwość, że w odróznieniu od zwykłych tytułów egzekucynych nie można się
    bronić zarzutami . A dowiedzieć o tym można się dopiero przy nadawaniu
    klauzli wykonalności. Jedynie powództwo przeciwegzekucyjne może wstrzymać
    jego wykoananie.

    Ludzie, Boże, słyszeliście o kimś takim jak prawnik. W tak poważnych
    sprawach to już raczej należy korzystać z ich pomocy. Oszczędzanie na tym
    przyniesie wręcz odwrotny skutek.

    Nie mówiąc już o świadomym podpsiywaniu umów...

    Mateusz Ordyk

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. Datowane z dnia 2003-10-16 do ojca od Komornika Zawiadomienie o
    wszczęciu
    > postępowania egzekucyjnego na podstawie nakazu z dnia 2002-02-22 w celu
    > wyegzekowania należności głównej .. Zawiadomienie dostarcza sie stosownie
    do
    > art. 805 kpc
    > 2. Datowane na dnia 03-12-15 do pracy ojca od Komornika zajęcie
    > wynagrodzenia za pracę na podstawie artykułu 881 kpc oraz tytułu zapłaty z
    > Sądu z dnia 2002-02-22
    >
    > Na tej podstawie rodzice dowiedzieli się o nakzie zapłaty wydanym przez
    Sąd.