  • Data: 2004-03-08 16:32:01
    Temat: Re: nakaz zaplaty
    Od: "konaszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >

    > Spoznialem sie z zaplata za towary z hurtowni .Telefonicznie uzgodnilismy ze
    > jezeli splace naleznosc do konca listopada 2003 nie bedzie dalszych
    > konsekwencji.
    > 7 pazdziernika 2003 zaplacilem 80% naleznosci,a pozostala czesc 30 listopada
    > 2003 ,dodatkowo wyslalem faksem potwierdzenia przelewow.
    > Nigdy nie odtrzymalem pisemnego wezwania przedsadowego do zaplaty,chociaz
    > takie pismo zostalo dolaczone przez powoda do aktJakie bylo moje zdumienie
    > gdy wczoraj (04 03 2004) odtrzymalem z sadu nakaz zaplaty
> [...]
    Witaj
    wydaje mi się trochę dziwne, że pozew złożony został w październiku, a Ty
    dostałeś go w marcu. Sąd ma obowiązek rozpatrzeć sprawę w terminie 2 tygodni
    od daty złożenia dokumentów. I zaraz potem sprawa jest wysłana do wierzyciela,
    czyli w tym wypadku do Ciebie.
    I jeszcze dziwię się, że złożyli pozew o całą sumę (co na dzień 13
    października już było nieprawdą i powinno znaleźć odzwierciedlenie w
    składanych dokumentach - pisze się rzeczywiste zadłużenie wierzyciela), bo
    mogli od razu starać się o odsetki i tylko.
    Pamiętaj, że na jakiekolwiek działania odwolawcze masz 14 dni, po tym terminie
    wszystko się uprawomocni.