  • Data: 2013-04-17 18:05:28
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2013 17:28, hiki o! pisze:

    > Alez mogę. Tylko mi sie nie chce.

    No kochany i to jest klu całej sprawy. Hejtować się chce, ale na tym
    koniec.

    > Bo po co mam móc? Zeby mi to zabrali?

    Ale kto zabrał? Mityczni wszechmocni Oni będący usprawiedliwiaczem do
    nicnierobienia?

    > Tak długo jak ONI bedą postrzegani jak złodzieje, nic się nei zmieni.

    Ale owi ONI są mityczni. To są również MY. Nie ONI z kosmiczną mocą
    SuperHerosa.
    To są usprawiedliwiacze. Jak sam mówisz, ,,nie chce mi się'' ale nie
    przyznam się publicznie tylko powiem ,,ONI mnie prześladują''. Ja
    rozumiem, że za hitlera mogli być ONI. Że za PRL w pewnym zakresie byli
    ONI. Ale od 20 lat z hakiem masz demokrację i tylko MY.

    > Bedą ONI u koryta, z immunitetami i pensjami i zdziwionymi minami

    Będą, póki będziesz dawał im Moc Superkrowy i nazywał ONYMI. Nazwij ich
    MY, bo robią to, co MY chcemy i na co MY się zgadzamy. Bo jakbyśmy się
    nie zgadzali, to byśmy ich odwołali. Tak jak np. odwołano bodajże w
    Elblągu.

    > Do tego kłąmliwe skurwysyny, obiecujące jedno robiące drugie.

    Więc wybierzmy takich, co tak nie robią. Nie wybieramy? Najwyraźniej
    takie postępowanie nam (jako ogółowi) pasuje.

    > Ktoś przypomni, co obiecywał jeden taki choćby w sprawie "likwidacji
    > bandyckiej oplaty abo rtv"? :> No to mniej wiecej tak wszystko wyglada.

    A ile razy byłeś w biurze swojego posła, przedstawiciela z twojego
    regionu? Jakie podjąłeś działania społeczne w tej sprawie?

    > systemu nad obywatelem - dojebac obywatelowi (bo ten nie ucieka, to go
    > komornik wycycka)

    Widać obywatelowi to nie przeszkadza, więc jest dobrze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek