  • Data: 2013-04-17 17:28:40
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.04.2013 15:16, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale mi się wydaje, że owi ONI to jest łatwy usprawiedliwiacz. Nic nie
    > mogę, bo Oni rządzą.

    Alez mogę. Tylko mi sie nie chce.

    Bo po co mam móc? Zeby mi to zabrali?

    Tak długo jak ONI bedą postrzegani jak złodzieje, nic się nei zmieni.
    Bedą ONI u koryta, z immunitetami i pensjami i zdziwionymi minami "no
    jakto, naszego obywatela nie stac wyslac dziecka do prywatnej szkoły w
    londynie".

    Do tego kłąmliwe skurwysyny, obiecujące jedno robiące drugie.

    Ktoś przypomni, co obiecywał jeden taki choćby w sprawie "likwidacji
    bandyckiej oplaty abo rtv"? :> No to mniej wiecej tak wszystko wyglada.

    Obecanki-ruchanki.

    Mialo byc uproszczone prawo, przyjazne dla obywatela, to mamy coraz
    bardziej zawile a do tego DURNE prawo (vide ostatnia kretynska ustawa
    ciasteczkowa - jakby to jakis stazysta pisal za 5 zlotych za dnowke).
    Mamy coraz wiecej urzadasow, czujacych sie panami. Calkowita bezkarnosc
    systemu nad obywatelem - dojebac obywatelowi (bo ten nie ucieka, to go
    komornik wycycka) a odpuscic zlodziejom czy przestepcom (bo to trudne).

    Mamy afery z przekretami na autostradach, na stadionach, mamy najdrozsze
    autostrady, najdrozsze metro (hahaha!).

    Jedyne co bylo optymistycznego ostatnio to niestety nieudana akcja
    brunona k. Niestety szansa, by nastapil refresh rzadzacych z kazdej
    partii, przepadla.

    zen.aspx