  • 11. Data: 2006-12-12 09:50:55
    Temat: Re: nakaz prokuratorski
    Od: "Sowiecki agent" <p...@g...pl>

    mag32 <m...@o...pl> napisał(a):

    > Wi=EAc, znowu teoretyzuj=B1=E6, wchodz=B1 z nakazem prokuratorskim, bo
    > szukaj=B1 skradzionego drzewa z lasu, przy czym, nic nie znajduj=B1 ale
    > zauwa=BFaj=B1 =BFe stoi komputer, konfiskuj=B1 go, poniewa=BF
    > przypuszczaj=B1, =BFe zawiera nielegalne oprogramowanie.
    > Pytanie wi=EAc, czy maj=B1 prawo do podj=EAcia takiego dzia=B3ania, cho=E6
    > nakaz dotyczy=B3 czego=B6 innego ?

    nie moga zabrac jezeli sie nie natkna na cos niprawidlowego , jak znajda to
    moga (aart 228 ust 2 kpkp)

  • 12. Data: 2006-12-12 18:55:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki agent" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ellu1v$lrd$1@inews.gazeta.pl...

    > nie moga zabrac jezeli sie nie natkna na cos niprawidlowego , jak znajda to
    > moga (aart 228 ust 2 kpkp)

    Pytanie, czy mając nakaz przeszukania na przysłowiowe drzewo i nie mogąc
    uruchomić komputera w celu choćby pobieżnego zorientowania się w jego zawartości
    (najprostsze hasło) mają prawo wziąć ten komputer. Bo moim zdaniem nie.

  • 13. Data: 2006-12-12 19:30:36
    Od: " hkjl" <h...@g...pl>

    > Nieoficjalnie wiem, że policja ma nakazy podpisane in blanco tylko wpisują
    > dane delikwenta na kolanie i jazda do kolesia.
    W tej gałęzi rozmawiamy , jak myślę nakazie policyjnym,
    a więc małym, mniejszym formatem nawet od szkolnego zeszytu,
    bo chyba jeszcze prokuratorskie nie są masowo wydawane in blanco.

  • 14. Data: 2006-12-12 20:02:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " hkjl" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W tej gałęzi rozmawiamy , jak myślę nakazie policyjnym,
    > a więc małym, mniejszym formatem nawet od szkolnego zeszytu,
    > bo chyba jeszcze prokuratorskie nie są masowo wydawane in blanco.

    Temat mówi o nakazie prokuratorskim. Początek wątku mówi o nakazie
    prokuratorskim. Początek gałęzi (post Johnsona) mówi o ewentualnym użyciu
    legitymacji służbowej zamiast nakazu prokuratorskiego. Z czegóż zatem wnosisz,
    że gałąź dotyczy nakazu kierownika jednostki?

  • 15. Data: 2006-12-12 20:20:07
    Od: " hkjl" <h...@g...pl>

    > Z czegóż zatem wnosisz,
    > że gałąź dotyczy nakazu kierownika jednostki?

    Z tego zdania , napisanego przez kogoś w tej gałęzi:

  • 16. Data: 2006-12-12 20:30:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Z tego zdania , napisanego przez kogoś w tej gałęzi:

    A bliżej. Bo tu słowem o nakazach kierownika jednostki nie widzę.