  • Date: Thu, 08 Mar 2007 19:35:37 -0500
    From: Jasek' <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nagrody dla stałych klientów - jak wyegzekwować

    pawelj wrote:

    > Bo ja to widzę tak, że ta firma oferuje mi jakiś towar.Sposobem zapłaty ma
    > być wierność tej firmie.

    Nie pomylilo Ci sie cos?

    Poczytaj w ich regulaminie. Na 100% jest zapis, ze "dobr" maja skonczona
    ilosc.

    > A co w przypadku, jeżeli ja tankowałem tylko po to na tej stacji żeby
    > uzbierać na to coś? Uzbierałem. W ofercie jest a nie chcą mnie nagrodzić

    Wydruk ze strony nie jest zadnym dowodem, bo za 30 stan magazynowy mogl
    sie zmienic, a za tym strona sie zmieni.

    > Czy z takim oszustwem nic się nie da zrobić?

    Ja tu nie widze oszustwa. Ale zaczalbym od regulaminu, na ktory sie
    oczywiscie zgodziles.

    Z trzeciej zas strony, ta lampka do roweru ma wartosc 8 PLN :).

    Jacek