  • Data: 2005-01-06 23:46:30
    Temat: Re: naga nastka w sieci, pytanie
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jacek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:crkhcp$sut$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > dowiedziała.
    > Właściwie nie wiem bo może robi to dla zabawy i straszył ją, że wyśle to
    > do internetu, pieniędzy ani niczego nie oczekiwał.
    >
    > Czy te klatki z filmu są już jakimś dowodem?

    Jesli charakter tych zdjec sugeruje, ze jegomosc robil je osobiscie "w
    akcji", to raczej ciezko bedzie udowodnic, ze panna nie dala na to
    przyzwolenia.
    Tak czy inaczej wydrukuj te maile (ze szczegolami polaczenia i zalacznikami)
    bo to juz bedzie dowod w ew. sprawie, z wlaszcza gdyby w mailach byly jakies
    grozby.

    Na koniec sprawdz w sieci (google, p2p, newsgroups) czy pliki ktore ci
    przeslal juz nie kraza po swiecie.

    A.