  • 1. Data: 2005-01-06 02:54:22
    Temat: naga nastka w sieci, pytanie
    Od: jacek <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Otóż mam taką prośbę. Pewien koleś nagrał nastolatkę podczas
    uprawiania stosunku płciowego. Ona nic o tym nie wiedziała. Teraz
    szantarzuje ją, że umieści materiał w sieci. Czy da się kolesia o coś
    takiego zaskarżyć. Co ewentualnie zrobić?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-06 04:03:31
    Temat: Re: naga nastka w sieci, pytanie
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 06 Jan 2005 03:54:22 +0100, jacek napisał/napisała:
> [...]
    > szantarzuje ją, że umieści materiał w sieci. Czy da się kolesia o coś
    > takiego zaskarżyć. Co ewentualnie zrobić?

    isc na policje, nie siedziec w domu... i wykombinowac .. ee ale to juz
    policja..

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 7070

  • 3. Data: 2005-01-06 07:32:33
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    dawaj ten material.. zobaczymy

  • 4. Data: 2005-01-06 08:04:07
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2005 08:32:33 +0100, Robcio <r...@i...pl> napisał:

    > dawaj ten material.. zobaczymy

    tak, podrzuć. Zobaczymy czy to naruszenie dóbr osobistych, trwarda
    pornografia, czy moze obraza uczuć estetycznych widza.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 5. Data: 2005-01-06 10:55:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > szantarzuje ją, że umieści materiał w sieci. Czy da się kolesia o coś
    > takiego zaskarżyć. Co ewentualnie zrobić?

    szantaz jest karalny. Takie filmowanie (jezeli o niczym nie wiedzieli)
    tez. Idz na policje.

    P.

  • 6. Data: 2005-01-06 11:50:14
    Od: "dzik" <p...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:crj5es$jif$1@inews.gazeta.pl...

    > Takie filmowanie (jezeli o niczym nie wiedzieli)
    > tez. Idz na policje.

    A ile z tego frajdy ;)

    Pozdro

    Piotrek

  • 7. Data: 2005-01-06 12:02:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > szantaz jest karalny. Takie filmowanie (jezeli o niczym nie wiedzieli)

    Zakladasz, ze koles filmowal jakąś parkę. A co jesli filmował wlasne
    dokonania ?

    HaNkA

  • 8. Data: 2005-01-06 12:44:08
    Od: Jesus <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Zakladasz, ze koles filmowal jakąś parkę. A co jesli filmował wlasne
    > dokonania ?
    >
    > HaNkA

    No właśnie tak było, a ona się wstydzi teraz z tym pójść na policję.
    Czy jak koleś filmował swoje poczynania to już nie jest karalne?

  • 9. Data: 2005-01-06 13:38:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jacek wrote:

    > Otóż mam taką prośbę. Pewien koleś nagrał nastolatkę podczas

    Nastolatka to dość szerokie pojęcie. Sprecyzuj.

    > uprawiania stosunku płciowego. Ona nic o tym nie wiedziała. Teraz
    > szantarzuje ją, że umieści materiał w sieci. Czy da się kolesia o coś
    > takiego zaskarżyć. Co ewentualnie zrobić?

    Jeśli masz na myśli szantażowanie (czy w obecnych czasach w szkołach nie
    uczą już na polskim ortografii?) to określ precyzyjnie, o co chodzi.

    Bo samo opublikowanie bez zgody to podpada pod prawa autorskie. No i
    może jeszcze naruszenie wizerunku z KK...

  • 10. Data: 2005-01-06 16:16:57
    Od: jacek <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nastolatka to dość szerokie pojęcie. Sprecyzuj.

    skończyła niedawno 18, ale wówczas gdy to się działo miała 17