    From: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nadgodziny wyplacane po 3 miesiacach zgodne z KP
    Date: Mon, 21 Feb 2005 16:30:13 +0100

    > Wg mnie to jest to troche dziwna sytuacja. Bede pracowal po np 10 godzin
    > dziennie i nie wiem za ile.
    > Poinformowano mnie ze jest to zgodne z kodeksem pracy.
    > Czy faktycznie tak jest?

    z tego co wiem, sytuacja jest najzupelniej normalna. masz trzy miesiace na
    wykorzystanie na swoj wniosek nadgodzin, jesli tego nie zrobisz, pracodawca
    wyplaci ci za nadgodziny wg kodeksu pracy, poczytaj tam kiedy 150% a kiedy
    200%.

    pozdrawiam pawel

    p.s. dobrzy by bylo, gdybys pilnowal tych godzin i mial je "na papierze".

    p.p.s. prosze mnie poprawic, jesli sie myle, jestem tylko pracownikiem, a
    nie prawnikiem