  • Data: 2005-02-21 14:59:53
    Temat: nadgodziny wyplacane po 3 miesiacach zgodne z KP
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem informatykiem. Moj szef powiedzial mi ze mamy od teraz pracować po
    9,10 albo i wiecej godzin dziennie. Dodał jednak że nie ma pieniędzy na
    nadgodzinyi te naddzoniny bedziemy mieli sobie wybrać pożniej jako wolne.
    Ale pracy jest bardzo dużo i być może nie będzie kiedy wybrać te nadgodziny.
    Zostaliśmy poinformowani że jesli nie bedzie mozliwosci wybrac tych
    nadgodzin z powodu duzej ilosci pracy to po trzech miesiacach dostaniemy
    wyplacone nadgodziny.
    Wg mnie to jest to troche dziwna sytuacja. Bede pracowal po np 10 godzin
    dziennie i nie wiem za ile.
    Poinformowano mnie ze jest to zgodne z kodeksem pracy.
    Czy faktycznie tak jest?

    wojtek