eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonadgodziny w niepełnym wymiarze zatrudnienia 1/2 etatu a urlop › Re: nadgodziny w niepełnym wymiarze zatrudnienia 1/2 etatu a urlop
  • Data: 2006-07-10 18:52:28
    Temat: Re: nadgodziny w niepełnym wymiarze zatrudnienia 1/2 etatu a urlop
    Od: "rommia" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):
    > rommia napisał(a): ja nie twierdzę że za te 4 godziny pracuje się za darmo tylko że
    jak nie ma konjretnego zajęcia to pa pa do domu i już - nigdy nie wiesz kiedy
    skńczysz i ile zarobisz w danym dniu

    > To że nie ma nadgodzin nie znaczy że między 4 a 8 godziną pracuje się za
    > darmo. To pogląd niedouczonych radców prawnych.

    > Nic. Bo pracujący na cały etat (8 godzin dziennie) i zatrudnieni na 1/2
    > etatu pracujący faktycznie 8 godzin dziennie zarabiają tyle samo.

    rommia: no tak ale nie wiem czy wiesz że wynagrodzenie za urlop jest
    wypłacane za tyle na ile jesteś zatrudniony a nie za ile
    rzeczywiście pracujesz czyli 1/2 etatu pracujesz po 8 godzin, masz
    płacone za 8 idziesz na urlop masz wypłacane za 4.
    To nie jest oszczędność dla pracodawcy? Bo jak to nie
    oszczędność to co?

    Niewiele ale połowa 1,5 miesięcznego wynagrodzenia (przy urlopie
    26dni) pozostaje w kieszeni pracodawcy.