  • Data: 2006-05-18 09:34:37
    Temat: Re: na kasie cena inna niz na towarze - gdzie interweniowac?
    Od: "Bartek P." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-2FD32D.11250518052006@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Najlepiej u kierownika. Z uprzejmą informacją, że od papierosów
    > sprzedawanych powyżej maksymalnej ceny detalicznej musi zapłacić akcyzę
    > (art. 74 ustawy o podatku akcyzowym). Tyle że istotna jest cena
    > nadrukowana przez producenta na paczce, którą kupiłeś.

    1. To jest odpowiedź na zagadnienia związane z wysokością ceny w barze itp.
    2. Cena sugerowana przez prodeucenta - moim zdaniem związana jest z ryzykiem
    i promocją jego towarów - bo i tak płacona oakcyza jest od ceny wydrukowanej
    na paczce papierosów, a więc zysk producenta musi być mniejszy w momencie
    sprzedaży papierosów po promocyjnej cenie.

    Pozdrawiam
    Bartek P.