  • Data: 2021-09-07 17:04:57
    Temat: Re: na granicy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Sep 2021 15:54:46 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Odbiornik GPS daje błąd rzędu 4~5 metrów.

    A z rzadka 100 i wiecej.

    > Na pewno były. Wydaje mi się, że są nadal, ale jak pojadę, to rzucę
    > okiem. Nie zwracam na to uwagi. Może na wewnętrznej nie ma.

    Myslisz, ze wyciagali?

    Te, to moze i wyciagneli
    https://historiamniejznanaizapomniana.wordpress.com/
    2015/04/17/slupy-graniczne-nad-odra-1945/

    Ale slupy jednak sa
    https://nadodrzanski.strazgraniczna.pl/nad/aktualnos
    ci/7957,Slupy-graniczne-po-powodzi.html

    15m od sredniej linii wody ?

    https://muzeumsg.strazgraniczna.pl/muz/sluzba/infras
    truktura-graniczn/1945-1990/oznakowanie-granic/9883,
    Oznakowanie-granic-1945-1990.html

    J.