  • Data: 2024-06-16 14:55:50
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2024 o 12:32, Shrek pisze:

    > Kamera z detekcją ruchu jest całkiem skutecznym sposobem.

    Jedynie na podniesienie alarmu czy ewentualne udowodnienie czynu, w
    niczym nie zabezpiecza przed przedostaniem się.

    > Sztaby i
    > kłódki mają tą wadę, że jak wyjdziesz to na ogół nie masz jak za sobą
    > zamknąć i następny może wleźć.

    I na to są znane od dawna rozwiązania.

    > Ogólnie nawet jak masz zwykły zamek to
    > mało kto za sobą zamyka.

    Ale to nie problem ciekawskiego.

    > Jak bardzo będziesz chciał to praktycznie na
    > każdy niestrzeżony dach wleziesz.

    Na strzeżony też, więc w czym problem?

    > Średnio prawilnie... bo oni żadnym slużbom niczego nie blokowali.
    > Przyjadą strażacy czy karetka to się odsuną i tyle.

    Droga pożarowa czasem jest też pierwszą drogą do ewakuacji, więc służy
    wszystkim nie tylko służbom. Natomiast komuś przeszkadzało blokowanie
    przejścia/przejazdu więc zrobił z tym porządek. Jakie były pobudki
    jednych i drugich, to inny temat jednych, ale żeby robić sensację z
    łażenia po dachach, to też trzeba mieć coś nie tak ze śmigłem.