  • Data: 2024-06-17 02:12:58
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Coś w tym stylu. Ale poważnie jak ktoś wychodzi oknem na dach bo nie
    > było kartki, to mam wątpliwość czy powinien być posłem;)

    Wykazujesz jakieś uwarunkowania rodem z państw totalitarnych :)
    Okno-nieokno, jak jest coś interesującego, innym krzywdy nie robi to
    dlaczego nie? Ale jak przejdziesz ulicję w niedozwolonym miejscu i
    policja Cię złapie to od razu atakujesz Roberta, bo za zachodnią granicą
    nikt się do tego nie czepia :) Prlowski syndrom niedeptania trawników?

    Rozsądek bądź nie wychodzenia przez okno na dach powinien wynikać z
    rzeczywistego niebezpieczeństwa/ryzyka/wiedzy o tym miejscu, naruszania
    praw innych osób, i gotowości poniesienia odpowiedzialności za to
    wyjście (np. pokrycie zniszczeń jak uszkodzi się dach), a nie bo przez
    okno to nie wolno.

    --
    Marcin