    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: myjnia - ceny netto??
    Date: Sat, 05 Apr 2008 16:05:02 +0200

    Daniel wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Napisz mi jaka firma w tym kraju dziala w 100% legalnie, nie szukajac
    > oszczednosci w zusie (umowa-zlecenie lub przymus przejscia na DG),
    > oszczednosciach w vacie (odliczenia)

    Nie wkładaj odliczenia VATu i ukrywania dochodów do jednego worka.
    Odliczanie VATu, jeżeli jest związane z DG jest zarówno legalne jak i
    uczciwe (po to ten podatek jest żeby odliczać koszty).

    A twój kolega, jak wynika z opisu, *nie nalicza* VATu. Czyli musi ukrywać
    dochód albo klasyfikować usługę jako coś na co jest zerowa/niższa stawka.

    > oraz w podatku dochodowym (transfer zyskow do innych mniej dochodowych
    > firemek).
    > Niestety ale bez takich numerow to moga istniec jedynie molochy jak orlen
    > czy TP sa, a myslisz, ze oni tutaj nie wywijaja numerow?
    > Wiec prosze nie pisz mi tutak nic o legalnosci, bo bedac w 100% legalnym
    > firma dlugo nie wytrzyma.

    Znam kilka 100% legalnych firm, w tym własną.

    p. m.