  • Data: 2007-06-18 07:45:00
    Temat: Re: muszę zakładać firmę?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-06-2007 o 02:03:29 Bogi <b...@o...pl> napisał(a):

    > Chciałbym przez wakacje dorobić sobie na naprawianiu komputerów (dać
    > ogłoszenie do lokalnej gazety itd.). Ktoś mi powiedział, że jeśli
    > zarabiam
    > mniej niż 1000 zł rocznie, to nie muszę zakładać działalności
    > gospodarczej.
    > Czy to prawda? Szukałem czegoś na ten temat na http://sejm.gov.pl ale
    > takiego bałaganu jak tam jeszcze nie widziałem w Internecie. Moglibyście
    > mi
    > trochę przybliżyć to zagadnienie, ew. podać jakieś namiary na odpowiedź?

    Jesli nie planujesz przekroczyc tego pulapu 1000 zl i brniesz w
    samozatrudnienie na okres wakacji, to - niech mnie ktos poprawi jesli nie
    mam racji - sobie odpuscic. Samo zalozenie firmy walnie Cie po kieszeni i
    zajmie sporo czasu. Prosciej bedzie, zgodnie z wczesniejsza sugestia,
    zalapac sie na juz istniejaca firme.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.