  • Data: 2007-06-19 05:40:06
    Temat: Re: muszę zakładać firmę?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A jak je wpiszesz (np. działalnośc bankowa) to nie dostaniesz wpisu.
    >Można jednak wpisać wszystko na co nie trzeb koncesji, pozwoleń etc.

    to lekki bezsens. Powinienem moc wybrac gdyz zanim zarejestruję DG nie moge
    sie starac chyba o koncesje wiec najpierw rejestruje a pozniej staram się o
    koncesję (tak na chlopski rozum)

    logicznym byloby ze nie moge wykonywac DG bez koncesji. Dla przykladu
    sprzedaz alkoholu. Rejestruje DG, wpisuje co trzeba a koncesje dostaje na
    okreslony czas. Czyli wg wyzej wymienionego rozumowania gdy skonczy mi sie
    koncesja to wyrejestruja mi DG ?

    Icek