  • Data: 2007-08-24 11:23:20
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana wrote:

    > Kłamiesz. Albo masz urojenia. Nie mam żadnego przyjaciela Lesia...

    Obecnie występuje pod ksywką "Nostradamus".

    Zawsze tak uroczo się kłócicie - on cie wyzywa od pedałów, ty jego od
    homofobów...

    [ciach]

    > No ale mówię, że nie będzie mu się chciało organizować sobie tego munduru.
    > Statystycznie... Bo przypadki jednostkowe pewnie się znajdą.

    Więc co za różnica, czy zadymę zrobi obcy w mundurze, obcy bez munduru
    czy 'swój' w mundurze?

    Ba! Przy tak wyraźnych "barwach klubowych" zadyma może powstać dlatego,
    bo ktoś nie ma właściwego mundurku! Mimo że przyszedł np. do brata,
    który omyłkowo wziął jego zeszyt.