  • Data: 2006-08-19 21:41:10
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Szerr wrote:

    > Czy Twoim zdaniem można powiedzieć, że chronionym przez ochroniarza dobrem
    > jest porządek publiczny w ochranianym obiekcie, czy tylko osoby i mienie?

    Zależy co rozumiesz przez porządek publiczny.

    Ale zgaduję że pijesz do "wyproszenia" od kuratora.

    Sęk w tym, że nie trzeba być ochroniarzem, żeby siłą wyprowadzić
    delikwenta naruszającego 193KK - on to mógł zrobić nawet jako zwykły
    obywatel.

    Jednak w przypadku placówek państwowych poprosiłbym o konkretną
    wykładnię słowa "cudzego" występującego 193KK - wszak państwowe jest
    częściowo także moje :)

    Ale trzymaj tamten wątek w tamtym wątku.