  • Data: 2006-08-14 06:24:57
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ludzie, nie musicie chodzic do kina, nie ma takiego obowiazku, wiec jesli
    > tam idziecie, to automatycznie godzicie sie na regulamin tego miejsca,
    > regulamin ten w multipleksach zabrania wnoszenia i spozywania wlasnego
    > jedzenia i musicie sie z tym pogodzic, sa jeszcze mniejsze kina, ktore nie
    > maja takich zakazow, nie pasi wam, wybierzcie te mniejsze i tyle

    pewnie że nie musimy, niestety te mniejsze w wielu przypadkach zbankrutowały
    z powodu tych większych. Ale racja, nadal nie musze tam chodzić.

    Tyle żeby mi żadna organizacja związana z filmem ani inny kinoplex nie
    marudził że im przychody z oglądania filmów spadają i ludzie coraz to
    niechętniej
    do kina chodzą. Za chwile divxy będą znacznie ciekawsze w użytku domowym
    bo coraz więcej ludzi ma projektor/plazme i dobre nagłośnienie..

    Marcin