    From: Jasek <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: multikino - zagrzali mnie
    Date: Sun, 13 Aug 2006 18:05:20 -0400

    Marcin Kuczera wrote:

    > wiesz co, moze i wyborcy pisu przyjmuja wszystko jak im sie podaje
    > ale ja mam zwyczaj mówic nie jak mi sie cos nie podoba i uwazam
    > za niezgodne z prawem.

    Taka dygresja... Kilka lat temu za mowienie o tym co Ci sie nie podoba
    mialbys zapewnione dlugie wakacje na koszt podatnika. Teraz przynajmniej
    mozesz swoje zale wylewac gdzie Ci sie podoba... Wiec ten Pis nie taki
    traszny.

    To czy glosowales na tamto czy siamto ugrupowanie ma sie nijak do
    zdrowego rozsadku. Jezeli sobie zbudujesz restauracje do ktorej zaczna
    przychodzic ludzie na obiad a jeden z nich zacznie przyprowadzac ze soba
    np. krowe, czy mozesz zatem zakazac mu przychodzic z krowa (zalozmy ze
    pokaze Ci papier ze to krowa do krowa-przewodnik)? Krowa oczywiscie w
    kagancu i na lancuchu - innym krzywdy nie zrobi.

    Tak tylko gdybam...

    Jacek