    From: "Steel" <d...@K...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mp3, divx, soft a prawo
    Date: Fri, 5 Oct 2007 13:28:01 +0200

    > Jestes dzieciakiem, bladzisz, czujesz sie niedowarosciowany, nawet nie
    > wiesz jak bardzo to widac :) Czy sadzisz ze usnet Ci pomoze ? Te
    > ironie w co drugim zdaniu, chec pokazania siebie z jak najlepszej
    > strony, rozwijanie dyskusji, mimo ze jest nie na temat, bronienie
    > swoich racji.

    ok, niech ci bedzie, nie znam sie, jestem dzieciakie, chce sie
    dowartosciowac... czy co tam jeszcze wymyslisz.

    > Lubie czytac, pytalem tylko o jakie, dyskusja z Toba do droga przez
    > meke, nie pomagasz - nie odzywaj sie bo szkoda czasu na takich.

    podalem ci tyle przykladowych rozwiazan ze powinienes juz cos wyciagnac z
    tego i ste tym zajac...

    > Oby sie z nim zaznajomili, i potwierdzili to podpisem ze sie
    > zaznajomili, jestem upowazniony do takich dzialan.

    rozumiem ze jestes swego rodzaju Biurem Bezpieczenstwa?

    > Wiem na tyle ile mi potrzeba, o to, czego nie wiem pytam a jesli dam
    > rade sam szukam informacji, ale to tez zupelny off topic.

    skoro wiesz ile ci potrzeba to czemu nie wiesz gdzie szukac tej wiedzy
    ktorej ci brakuje?

    tak swoja droga 90% spoleczenstwa nie wie jak i gdzie szukac wiedzy na temat
    prawa ktore jest ogolnodostepne.

    > Dzieciaku, to nie zadanie matematyczne, to jest zycie ! :)

    O wycieczka osobista...
    napisze tak jak chcesz odpisywac na post ktorego nie przeczytales?
    Nie wiesz co jest w nim zawarte!
    Rozumiem ze oceniasz wszystko po pierwszym slowe w zdaniu?

    > Taka praca, nie bede o niej opowiadal bo szkoda mi palcow na kolejny
    > off topic.

    dziwne... nic nie przychodzi mi do glowy... moze jednak opiszesz co to za
    praca?

    > Taki life, taka praca, zaskoczony ?

    to moze wyjasnisz co to za praca... bo jeszcze sie z takowa nie spotkalem.

    > Wszystko da sie zrobic.

    Wiec po co tyle krzyku?

    > Zmiana naglowkow z drugiej strony tez nieskomplikowana.

    super... jakos moim znajomym udalo sie poblokowac w swoich sieciach p2p

    > Ja pier... czlowieku pisalem, ze to niczego nie rozwiaze, po co Ty sie
    > wglebiasz w cos co jest zupelnym offtopiciem, tylko po to by udowodnic
    > ze jestes wspanialy bo wiesz cos, mimo ze nie na temat. Zachowujesz
    > sie jak newbie.

    newbie w czym?
    pokazuje ci mozliwosci a ty je odrzucasz bo uwazasz ze niczego nie
    rozwiaza...
    jednak w wielu sprawach sie bardzo mylisz.
    Znam firmy w ktorych blokowanie niektorych www i portow w 99% ukrocilo
    proceder o ktorym piszesz... i do tego jeszcze odpowiedni zapis w
    regulaminie pracy.

    > Chodzi mi o poinformowanie i zmuszneie do myslenia. Pisalem rowniez ze
    > musza wkladac USB i DVD bo to tez ich praca.

    chodzilo mi o dvd czy USB z mp3, filmem czy czymkolwiek innym. Wyrazilem sie
    wiec niezbyt precyzyjne, odnoszac do tego co ty napisales wczesniej "Znasz
    cos takiego jak wkladany pendrive na usb ? Wypalarki DVD ?"

    > Wybacz ale nie mam sily komentowac reszty Twoich wywodow, sa po prostu
    > bez sensu i zupelnie nie na temat, nie pomagasz mi i nie mam zamiaru i

    no tak pisaniem nie na temat nazywasz rady ktorych ci udzielam a ktorey ty
    wuazasz za bezsensowne i praktycznie nie do zrealizowania!

    > czasu udowadniac Ci ze wiem co jest 5. Wiem ze jestes jednym z takich,
    > do ktorych musi nalezec ostatnie slowo, tak wiec wypoc sie tutaj,

    troche widze cie dziablo to co napisalem.
    I dobrze.
    Bo od piwerszego postu podalem ci szereg dobrych rozwiazan i sprawdzajacych
    sie w firmach w ktorych uzytkownic staja na dosc wysokim poziomie rozwoju
    informatyczne i potrafia robic rozne cuda w sieci. Niestety admin musi byc
    zawsze krok przed uzytkownikiem. Sorry taka prawda, a jak sie spozni to musi
    nagdaniac wiedze...

    Steel